Tuesday 17 November 2009

If I Fell

Jeg sitter paa skolen og kjeder meg, derfor skjemmer jeg dere bort med et nytt innlegg, denne gangen uten vaare kjaere ekstra bokstaver, beklager.

Foerler bare for aa skrive norsk, selv om jeg egentlig ikke har noe viktig aa si dere, annet enn at jeg savner dere der hjemme noe grusomt. Det gjoer ofte vondt aa tenke paa vennene jeg ikke har sett paa 4 mnd., det er tungt, men jeg skal vaere sterk, jeg skal klare et halvaar til, for jeg trives, det er ikke det som er problemet. Kanskje er det det faktum at julen naermer seg som gjoer savnet staerkere, for noe av det eneste som foregaar i hodet mitt naa er hva jeg skal gi folk i julegave.

Jeg regner nesten med at alt dette smaa-depressive snakket har noe med det at jeg er 17 aar, betatt av en gutt som har kjaereste og uten venner jeg virkelig kan snakke med. Jeg smiler ikke saa mye som foer.

2 comments:

  1. så trist å høre, Ellinor!
    Kan vi ikke snakkes på skype en dag? Søndag er en fin dag å snakke på, når kan du?

    ReplyDelete
  2. Jeg har bare internett paa vaertsfamilien min sin PC, og de har ikke skype :( Men du kan proeve aa ringe den japanske mobilen min, nr er 00819010454481 :)

    ReplyDelete