Thursday 30 July 2009

Fixing A Hole

Sorry, I know I don't update my blog very often, but I've seriously got nothing to say. Well, I do have some news now. I'll be leaving Trondheim next thursday at 06.30 PM, me and my mom are going to Oslo, and then stay one night at a hotel before leaving for Vienna early in the morning at 07.05 AM. In Vienna we (me and Carina) will meet the other students from Sweden, and then take the plain to Tokyo at 02.00 PM. I'll be in Tokyo August 8. at 08.10 AM, and I'm so looking forward to it :D

----------------------------------------------------------------------------------

Neste torsdag drar jeg til Oslo med mamma, og på fredag drar jeg til Japan, regner med dere skjønte tidspunktene ovenfor, for jeg orker ikke skrive det ned igjen (a). Gleder meg sinsykt, har allerede pakket og delvis flyttet ut av rommet (skal ut i morgen). Grunnen til det er at lillesøster Sigrid vil ha rommet mitt, hun har også forsynt seg grådig av garderoben min... Ellers går jo dagene, sitter stort sett hjemme å pugger japanske tegn, hvis jeg da ikke er opptatt med å flytte ut eller pakke. Kommer til å savne alle dere i Norge, virkelig <3. Ja, også vil jeg bare si unnskyld til Carina for at jeg er verdens sløveste person, men at jeg fikk sendt passet mitt i dag og at Kathrine har det i morgen, så alt med Visum ordner seg, igjen, sorry, jeg tror du blir barnevakt for meg de første dagene i Tokyo til hjernen min begynner å fungere igjen :). Ble den siste setningen der litt lang?

1 comment:

  1. Hahaha ! Jaja, så lenge vi får visumene så stresser jeg ikke^^ Du er tilgitt=D
    Men får vi ikke visumene daaaaa... *se hva som skjer*~

    ReplyDelete