Sunday 12 July 2009

Tell Me What You See

All in Norwegian this time ;D
Vel, jeg ble inspirert av et innlegg til Aurora (byaurora.blogspot.com) der hun hadde med info om sitt stjernetegn, så jeg ville gjøre det samme (copycat, mihi):

Kjennetegn for Væren
Væren er født: 21.03-20.04
Den typiske VÆREN er besluttsom og initiativrik.
Væren er den som ofte avslutter sine oppgaver mens andre fortsatt sitter og tenker over hvordan oppgaven skal løses. De er ofte utålmodige, spesielt hvis tingene går langsomt eller de blir møtt med motstand. Væren er praktisk og svært teknisk begavet og når de starter på en oppgave, ser de løsninger uansett hvilket problem de måtte stå ovenfor. Væren bryr seg sjelden om regler og restriksjoner, de fokuserer på å finne sine egne løsninger på ting. Personer født i Væren mangler tålmodighet, er litt naive og har en tendens til å stange hodet i veggen.
Deres styrke er staheten som gjør dem til bra konkurransemennesker.
Nøkkelord:
- Oppriktig
- positiv
- uavhengig
- ærlig
- livlig
- energisk
- besluttsom
- hurtig

Dere får bestemme om det passer eller ikke, jeg skal ikke uttale meg... :)

3 comments:

  1. copycat altså.. :p haha, neida :-) Det er merkelig hvor mye de der passer - nesten skummelt altså.. :p

    ReplyDelete
  2. Haha x) Jeg skal ikke si noe, jeg tror jo egentlig ikke på slike ting :b

    ReplyDelete
  3. ikke jeg heller, sånn egentlig :p

    ReplyDelete