Thursday 18 March 2010

Can't Buy Me Love

I was to the hairdresser today. Finally. I needed it. Spent about three hours there, thank god katharina was there to keep me compay! The hairdresser is really cool, and we talked and laughed alot together. He doesn't speek a word English, but Japanese works fine. And he've studied in France, so he kinda knows how to handle European hair. Well, we got coffee and candy, Katharina went to closest konbini and bought some food. In the end it looked like we'd had some kind of party there. Haha.

















Finished!
















I found a interesting sign on the toilet...
















Sorry bad quality, taken with mobile

7 comments:

  1. Åh, så fint det ble! :-D Du er nydelig <3

    ReplyDelete
  2. yey! ellinor har blitt norsk igjen! no more japansk pannelugg=3 du var soet foer og, men naa er du mye soetere;)

    hvilken dag neste uke passer best for deg ? (kino)

    ReplyDelete
  3. takk takk, begge to <3
    haha carina, jeg likte faktisk den panneluggen, sa det sa :P

    vel, det passer bra pa torsdag, for da har jeg ikke trening, hvis ikke det passer for deg kan jeg sikkert droppe trening pa tirsdag ;)

    ReplyDelete
  4. Så utrolig fin du ble på håret, ellinor! :D
    og like søt og pen som alltid! :) gleder meg til å se deg!

    klem fra ida:)

    ReplyDelete
  5. Nydelig hår, nydelig jente! Gleder meg til å se deg igjen Ellinor :) Klem fra Ingrid Elise

    ReplyDelete
  6. jeg likte panneluggen...men veldig søt!
    emilie xx

    ReplyDelete
  7. Takk takk allesammen :D <3
    og panneluggen er nok ikke helt borte ;)

    ReplyDelete