Monday 10 August 2009

She Said She Said

I dunno if I'll manage this. It's so hard, and the Japansese teacher don't speak English and I don't know what she's saying. I'm like the worst in my class and everyone else is understanding the Japanese. And my stomache is really hurting, so I barely eat. Everything is just shit at the moment, to be brutally honest. On the bright side, I really love Tokyo and the people, they're so friendly... We'll see what happens, I don't want to give up, but still...

Jeg sliter. Stoert mer er det vel ikke aa si. Alle er flinke og kunne saa mye fra foer, dette sliter virkelig paa meg. Jeg proever aa si til meg selv at det skal gaa bra, men jeg vet ikke, jeg vet virkelig ikke...

5 comments:

  1. Kjære, kjære Ellinor! Ingen sa at det kom til å bli enkelt, men du kommer til å klare det - det er jeg helt overbevist om :) You just hang in there, and it'll be okay in the end! :) Glad i deg <3

    ReplyDelete
  2. Når alt er som værst kan det jo bare bli bedre :)
    Det kommer nok til å gå seg til etter hvert, dessuten den beste måten å lære et språk på er når du ikke har noe annet valg.

    -Lindea.

    ReplyDelete
  3. ELLINOR <3

    Det er skikkelig trist å høre hvordan du føler deg nå. Men du skal få det til, min kjære venn.

    Jeg er kjempe glad i deg, og tenker på deg hele tiden <3

    Klem Maria

    ReplyDelete
  4. Huff, det høres ikke morsomt ut! Men jeg håper og tror - forresten jeg VET at du kommer til å klare det, Ellinor! Det er bare sånn du er:) får til det du vil.
    Håper du koser deg sånn ellers. Ønsker deg i alle fall alt godt:)

    Glad i deg<3
    Klem fra Ida

    ReplyDelete
  5. Takk allesammen, det hjelper aa vite dere har troen paa meg <3 :D

    ReplyDelete