Thursday 6 August 2009

She's Leaving Home

Two hours from now I'll be leaving Trondheim. Wow. It's really funny to think about, the fact that I won't come home in then months, but still I'm really exited. Like a kid on crack, I'm running around like crazy, always wondering if I've forgotten something and try to remember some Japanese kana. Man, I'm really looking forward to this, my mom is begining to get nervous though, I think she've realized that I'll be gone quite a long time. Ah, well, she'll cope. :)

-------------------------------------------------------------------------------

Om to timer drar jeg til Oslo, faen, det er ikke lenge til. Vedder på at jeg har glemt noe, jeg glemmer ALLTID noe, uansett. Jaja, drit i det, jeg gleder meg bare sykt, løper rundt som en liten unge, bare venter på å få dra. På en måte har tiden gått fort, jeg mener, jeg husker siste skoledag da jeg mente det var så lenge til jeg skulle dra. Og nå sitter jeg her, skal straks pakke ned PC'n min og sette meg på flyet til Oslo. Kathrine fra Explorius ringte også nettopp, ønsket meg god tur, jeg er virkelig fornøyd med at jeg valgte å dra med dem, de har tatt så godt vare på meg, og kommer nok til å fortsette med det. Vel, da stikker jeg til Japan folkens, så da kommer jeg ikke til å blogge på en stund. Kos dere i Norge, jeg er glad i dere <3 :D

2 comments:

  1. Høres bra ut :D Kos dæ vennen! Masse lykke til videre ;D Gla i dæ <3
    Vi prekast xD

    ReplyDelete
  2. Ooooi! Kos deg masse, Ellinor! Ønsker deg god ur og lykke til :)

    ReplyDelete