Tuesday 11 August 2009

What Goes On

Ok, fine. I've forgotten to tell how it is to be in Japan. Sorry (a). Well, we've had two earthquakes, eaten a lot of strange food and travelled by train to language school each day (it takes two hours). No shopping yet, unfortunately. Tokyo's the coolest city in the world, it's amazing, truly huge and filled with colours and millions of people. I love Tokyo!

Jeg liker Japan ^^ Det er saa sinnsykt kult her! Tokyo er serrioest stort og fargerikt, gleder meg til jeg faar mulighet til aa faktisk dra paa shopping, for oeyeblikket tar skolen saa mye tid. Ogsaa har det vaert to jordskjelv, det siste var ganske stort, men ikke saa ille i det omraadet der jeg, Katarina, Alex(ander) og Joakim bor. Det er litt som massasje, spesielt det siste, for da laa vi egentlig og sov xD Snart skal jeg faa lagt ut noen bilder, men siden jeg bruker skole PC er det litt vanskelig, men dere klarer vel aa vente ;D

Oh, forresten, de har pokemon muffins og wanna be oreo cookies, det er saa kult! Dere skal faa se bilder ;D

No comments:

Post a Comment